Take advantage of our simple web content management system. Administration of websites based on 7RS is simple and intuitive. Each website based on our management system has its own individual design.
Jak na Google Analytics
Kurz s názvem:
Jak na Google Analytics a výkonnostní marketing aneb porozumějte svému webu a jeho návštěvníkům
Kdy: 30.9.2016 od 9:00 do 16:00
Kde: Konferenčí prostory IN-SPIRO, Argentinská 286/38, 170 00 Praha 7
Školitel: BC. ZBYNĚK HYRÁK
Specialista na internetové podnikání, výkonnostní internetový marketing a webovou analytiku (Google Universal Analytics)
Certifikovaný partner společnosti Google pro Českou republiku
a Slovensko a současně držitel prestižních mezinárodních certifikátů Google Analytics Individual Qualification a Google Adwords Qualified Individual
Cena: 3.900 Kč /osoba bez DPH (4.719 Kč vč. DPH)
Pro koho je kurz určen?
- Pro vlastníky webů a e-shopů, majitele firem,
- obchodní zástupce, marketingové a PR specalisty.
- Pro ty, kteří chtěji porozumět světu internetu.
- Pro ty, kteří chtěji přijít na kloub digitálnímu marketingu.
- Pro ty, kteří chtěji zefektivnit či nastartovat své podnikání.
Co můžete od kurzu očekávat?
- Pochopíte problemtatiku Google Analytics a SEO.
- Naučíte se využívat základní marketingové principy.
- Porozumíte chování svých klientů a
- naučíte se předvídat jejich přání a potřeby.
- Odhalíte slabá místa vašich webových stránek.
- Naučíte se využívat potenciál sociálních sítí.
a spoustu dalšího..
Bližší obsah kurzu:
- Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Universal Analytics
- Jaký je rozdíl mezi starší webovou analytikou Google Analytics a novější verzí Google Universal Analytics
- Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách
- Co je to konverze a jak ji vypočítat
- Jak měřit hodnotu konverze z objednávek na e-shopu
- Co je to výkonnostní marketing a jak vyhodnocovat výkonnost reklamních kampaní
- Jak odhalit špatné reklamní kampaně
- Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby
- Co to jsou Cesty s více kanály
- Jak posílit web a odhalit jeho slabá místa
- Zjistíte tak jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to správně reagovat
- Dozvíte se, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (Return Of Investments - návratnost investic)
- Vyvrátíme si časté interpretační chyby metrik (návštěvnost webových stránek, čas strávený na stránce apod.)
- Zkušenosti z praxe
kontakt: Anna Milerová, tel. 605 987 976, anna.milerova@7interactive.cz
poznámka: občerstvení po celý den, psací potřeby a studijní materiály samozřejmostí
Nezávazná přihláška na kurz